تحلیل مراحل لوله بازکنی

لوله بازکنی شاید از دید خیلی از مشتریان عملیات فرایندی ساده به نظر برسد اما با تولید این محتوا به تحلیل سلسله مراتب  و نحوه ی انجام ان خواهیم پرداخت.

تیم خدماتی یاسان اجرای پروژه های لوله بازکنی خود را از اویل دهه ی 80 اغاز کرده است و همواره با به روز کردن ابزار های خود و بهره گیری از افراد متخصص در این زمینه اماده خدمت رسانی به مردم تهران و کرج بوده است.

سیر تحول روش های تبلیغاتی و پدید امدن روش های نوین تبلیغاتی،تیم مدیریتی یاسان تولید محتوا در وب سایت را تنها روش تبلیغاتی خود برای ارائه خدمات قرار داده است. به طور کلی برای دانستن اینکه چگونه لوله فاضلاب را باز کنیم نیازمند افراد ماهر و مجرب در عین توجه به نکات ایمنی و بهداشتی مقرر شده می باشد.

لوله بازکنی

تفاوت روش های رفتاری  لوله بازکن با تجربه و ماهر با یک لوله بازکن تازه کار در حین بازکردن لوله گویای معتبر بودن شرکتی که با ان تماس گرفته شده است.

پروژه رفع گرفتگی لوله فاضلاب در محل

ارزیابی لوله فاضلاب و متراژ ان اولین بخش در نکات ایمنی مربوط به لوله بازکنی است چرا که با تشخیص نوع گرفتگی به انتخاب مناسب ترین ابزار بسیار کمک می کند. روش ازمون و خطایی که توسط افراد غیر ماهر همیشه به کار گرفته می شود در صورت خطا در استفاده نوع دستگاه ترکیدگی لوله فاضلاب را به همراه خواهد داشت.

فنر و پمپ تراکم هوا دو روش مرسوم برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب می باشد که انتخاب نوع دستگاه پس از حضور در محل تعیین می شود.

ابتکار عمل سرویسکار نیز در رفع گرفتگی بسیار موثر می باشد، در برخی مواقع با توجه به شرایط محیطی افراد ماهر از روش های بسیار ابتکاری استفاده می کنند و سخترین و پیچیده ترین گرفتگی ها را ازمیان بر می دارند.

بسیاری از لوله های فاضلاب به علت ظرافت و جنسی که دارند نیاز است تا دقت و حساسیت بالایی در حین فنر زدن و انتخاب نوع فنر اختیار شود.

زمانی که گرفتگی لوله فاضلاب رفع شد می بایست جریان از اب درون لوله فاضلاب جریان یابد تا علاوه بر شستن فنر، عمل رسوب زدایی دیواره های لوله فاضلاب نیز انجام شود که از نکات بهداشتی موثر بر رفع بوی بد فاضلاب است.

اخرین بحث پروژه مربوط به هزینه ان می باشد که البته نیمی از مشتریان پس از تماس همان ابتدا ان را مطرح می کنند. اما برای بررسی و تعیین دقیق هزینه ها نیاز به بررسی میدانی است، زیرا تشخیص محل دقیق گرفتگی و شدت ان ممکن نیست.

انواع پروژه های لوله بازکنی و تفاوت های انها

در ساختمان های امروزی بخش های مختلفی از ساختمان به شبکه فاضلاب متصل می شوند. هر کدام از بخش های ساختمان که محل شستشو و تولید فاضلاب هستند به لوله کشی فاضلاب متصل هستند.

بنابراین رفع گرفتگی هر کدام از این لوله ها فاضلاب متفاوت تر از یک دیگر خواهد بود. به عنوان مثال رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام با توالت بسیار متفاوت خواهد بود. همچنین برای رعایت نکات بهداشتی از فنرهای مجزا برای هر کدام استفاده خواهد شد.

باز کردن گرفتگی لوله حمام : در بسیاری از مواقع ممکن است که اشیا جامد به درون لوله حمام افتاده باشند. همچنین حمام محلی برای شستشوی فردی است و این سبب می شود تا حجمه ای از موی زائد و بلند به درون لوله ها وارد شوند. ترکیب این موارد با یک دیگر گرفتگی های سخت و ازاردهنده ای را شکل می دهد.

برای بازکردن این نوع از گرفتگی ها درون لوله های حمام از دستگاه فنر استفاده می شود. در صورتی که فاضلاب از درون فاضلاب این بخش ها به ارامی عبور می کند حتما با یک کارشناس تماس بگیرید، زیرا ممکن است در حین حمام کردن لوله ها بگیرد.

بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب توالت : ورود فاضلاب انسانی و پسماند های بهداشتی به درون این لوله ها سبب گرفتگی خواهد شد. برخی از این گرفتگی ها سخت هستند و برای جلوگیری از این مورد از انداختن دستمال کاغذی و سایر موارد بهداشتی به درون لوله ها خودداری کنید.

بازکردن لوله های ظرفشویی و اشپزخانه : ورود فاضلاب حاصل از شستشو و دانه های ریز مواد غذایی می تواند گرفتگی ایجاد کند. شترگلوگاه و زانویی ها می تواند محل اجتماع این موارد با ترکیب چربی و روغن می باشد.

برای جلوگیری از گرفتگی این لوله ها از ورود این مواد به درون لوله ها جلوگیری کنید. 

مقالات مرتبط :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *