لوله بازکنی یاسان در محل

لوله بازکنی خدمتی است که برای ارائه آن تنها داشتن یک دستگاه و نیروی انسانی کافی نیست؛ و مهمترین مزیت یک شرکت لوله بازکنی موفق در تهران زمان و تجربه در کنار تشخیص درست است. زیرا زمانی که لوله بازکن فنی در ساختمان مورد نظر حاضر می شود باید با دستگاه و تست های متعدد تشخیص دهد که فرایند اجرایی با چه ابزارهایی و به چه شکل باید عملیاتی شود.

در واقع در لوله بازکنی استاندارد ، الگوگیری منطقی از چگونگی عبور اب یا فضولات فاضلابی در هنگام ازمایش اولیه می تواند چگونگی انداختن فنر یا استفاده از پمپ هوا را مشخص کند، که در شرکت های فرد محور و یا نامعتبر این مسائل به هیچ وجه رعایت نمی شود.

لوله بازکنی در محل با دستگاهلوله بازکنی در کلانشهرها با یک بازار رقابتی شدید رو به رو است که با اعلام قیمت های نامعقول و همچنین ارائه خدمات ضعیف و بدون پشتوانه تنها باعث دلسردی مردم عزیزمان می شوند، که پیشنهاد ما برای دریافت خدمات بهینه و کارساز ، اعتماد نکردن به برچسب ها و تراکت ها و روزنامه و به طور کلی تبلیغات سنتی می باشد.

بلا استثناء تمامی ساختمان ها دارای سیستم لوله کشی جهت دفع فاضلاب و همچنین اب مصرفی هستند که به دلایل متعدد می تواند دچار گرفتگی شود، تنها راه حل بر طرف کردن مشکل ، استفاده از خدمات لوله بازکنی است؛ که شرکت ها و گروه های زیادی  برای این منظور در شهرهای مختلف وجود دارد.

لوله بازکنی تضمینی و فوری شعار اکثر افراد فنی و غیر فنی حاضر در این عرصه است که یاسان سرویس نه تنها برای این شعار کلیدی حرف برای گفتن دارد بلکه در رتبه بندی اتحادیه مربوط به این خدمات در رده های بالای اعتبارسنجی قرار گرفته است.

خدمات لوله بازکنی ارزان یک دروغی است پشت پرده حقیقت که تنها یک حرف توخالی و کاملا بی پایه و اساس می باشد، زیرا با تورم امروزه و هزینه بالای نیروی انسانی فنی نمی توان از این واژه حتی برای تبلیغات استفاده کرد ، اما جالب است بدانید که تیم لوله بازکنی یاسان از سال 96 هیچگونه افزایش قیمتی در لیست هزینه های خود نداشته و این موضوع تنها برای رعایت حال مشتریان است.

جالب است بدانید این کار را می توان یکی از ضروری ترین خدمات در هر شهری خطاب کرد زیرا زمانی که چاه فاضلاب یا هر نقطه از ساختمان که از لوله کشی برای هدایت اب و فوضولات در ان استفاده شده است ، دچار گرفتگی شود شما تنها موردی که به ذهنتان خطور می کند تماس با اولین شماره ای است که به هر طریق سنتی و یا آنلاین بدست می اورید.

بزرگترین اشتباهات در هیجانات رخ می دهد، زیرا در این موقع که نیاز به لوله بازکن برای بازکردن لوله های فاضلاب خود دارید ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید، پس ان کمی تامل کرده و از طریق اینترنت کسب اطلاعات کنید و با تحقیق فوری بهترین شرکت معتبر لوله بازکنی را انتخاب کنید.

تیم یاسان سرویس با دارا بودن پیشرفته ترین ابزار و تعهد کاری مورد اعتماد اقشار مختلف کلان شهر تهران می باشد و مفتخر هستیم که با رضایت بالای مشتریان خود مواجه هستیم و این موضوع به دلیل کادر مجرب و حرفه ای ، هزینه مناسب و اخلاق و تعهد شغلی تمامی همکاران ما می باشد

گروه خدماتی ما در تمامی مناطق تهران دارای نمایندگی فعال می باشد و تلاش ما این است که شما همشهریان عزیز بدون هیچ دغدغه ای نیاز خود را بر طرف کنید ، برای لوله بازکنی تهران می توانید متناسب با مناطق ذکر شده تماس بگیرید.

لوله بازکنی معتبر شبانه روزی در تهران

ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران یکی از مهمترین مزیت های خدماتی شرکت یاسان سرویس می باشد. همانطور که می دانیم گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است در هر لحظه از شبانه روز رخ دهد و شما را با چالش های فراوانی روبه رو کند. بنابراین برای رفع ایرادات احتمالی در لوله فاضلاب پرسنل خدماتی این شرکت اماده ارائه خدمت هستند.

شبانه روزی بودن خدمات از همان ابتدای اغاز این خدمات توسط مراکز خدماتی معتبر در حال ارائه می باشد. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توسط مراکز خدماتی به عنوان یکی از ضرروی ترین خدمات محسوب می شود. بنابراین مردم شهرهای بزرگ به راحتی می توانند در هر لحظه از شبانه روز این خدمات را درخواست کنند.

لوله بازکنی شبانه روزی در محلات تهران خدمتی نیست که بتوانید از هر شماره یا مرکزی ان را تقاضا کنید. پس از بحث معقول بودن هزینه ها باید از اعتبار و تخصص ان شرکت نیز اطمینان کافی را داشته باشید. معتبر بودن فرد یا مرکز خدماتی از هر چیزی بیشتر مهم و حیاتی است.

برای ارائه خدمات شبانه روزی در تمامی محلات تهران تمهیدات لازم را اندیشیده ایم و برای این منظور می توانید بدون هیچ نگرانی با پشتیبانی یاسان سرویس تماس بگیرید.

لوله بازکنی در تهران

لوله بازکنی یاسان سرویس در تهران پیشینه سیار بلندی دارد و از همان ابتدا تمام جوانب را برای رفع صد در صدی گرفتگی ها در نظر داشته است و از تجهیزات مناسب و سرویسکاران ماهر و مجرب در جهت ان استفاده کرده است.

لوله بازکنی در تهران از همان ابتدای پیدایش نیاز به این خدمات پدید امده است. در حال حاضر افراد و مراکز بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و می توانیم از ان به عنوان ضروری ترین خدمات در تهران یاد کنیم.

تهران شامل محلاتی است که برای ارائه خدمات در هر کدام از انها نیاز به تجهیزات و نیروی کار ماهر است. ارائه خدمات در این محلات تنها با شعار تبلیغاتی میسر نخواهد بود و نیاز به حضور فوری سرویسکار در محل می باشد.

از انجاییکه لوله فاضلاب یک روش کاربردی و موثر جهت دفع فاضلاب است، امکان گرفتگی لوله ها در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد. بنابراین لوله بازکنی تهران عنوان خدماتی است که می توانید به دنبال ان باشید.

لوله بازکنی فوری

لوله بازکنی فوری مزیت تبلیغاتی است که شرکت های فعال در این حوزه از ان در تمامی تبلیغات خود استفاده می کنند. کسانی که با این شغل اشنایی ندارند و یا اولین باری است که دنبال یک شرکت خدماتی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و توالت ساختمان خود می گردند بیشتر به ارزانی و فوری بودن ان دقت می کنند.

شاید با خواندن این محتوا برای شما هم این سوال پیش بیاید؛ که چرا از عنوان لوله بازکنی فوری استفاده می کنند؟

گستردگی مناطق و ترافیک خیابان های شهر نظیر تهران،امر خدمت رسانی به موقع و سریع را کمی سخت و دور از انتظار کرده است، اما استفاده از موتور سیکلت این امر را ممکن کرده است. شرکت های لوله بازکنی تهران می بایست  برای حفظ رضایت مشتریان و پیشی گرفتن از رقبای خود در کمترین زمان ممکن در حاضر شوند.

مزیت استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر در ارائه خدمات فوری:

  • قابلیت حمل اسان دستگاه لوله بازکنی با فنر بر روی انواع موتورسیکلت
  • قابلیت استفاده در انواع گرفتگی های لوله فاضلاب و توالت و رفع سریع انها
  • جابه جایی اسان فنر های دستگاه  با انواع و طول های مختلف
روش های لوله بازکنی
لوله بازکنی یاسان در تهران

در این بخش با انواع روش های پیشنهاد شده و استاندارد برای باز کردن انواع لوله ها اشنا خواهید شد، یکی از مهمترین فاکتورها برای گرفتن نتیجه مناسب و بدون اسیب این است، در همان ابتدا لوله بازکن بتواند تشخیص دهد که کدام روش موثر و بهتر بوده و با کمترین زمان و رعایت کامل بهداشت می توان گرفتگی لوله فاضلاب را از میان برداشت. به طور کلی ابزارهایی که در این حوزه به کار گرفته می شوند شامل موارد زیر است:

  • لوله بازکنی به وسیله دستگاه فنر :

بدون شک پر کاربردترین روش لوله بازکنی، استفاده از دستگاه فنر است که 90 درصد گرفتگی ها با ان رفع می شوند و شما با هر شرکتی تماس بگیرید، سرویسکاران با این دستگاه در محل حاضر خواهند شد. دلیل کاربرد بالای این روش قدرتی است که فنر در لوله ایجاد می کند و قادر است تمامی اشیا جامد را جا به جا کرده و از بین ببرد و لوله را به طور کامل پاک سازی کند.

قدرت بسیار بالای ان در کنار قوانین فیزیک و قانون هوک که تناسب طول فنر و نیروی وارده از دوران و ارتعاش ان درون می تواند برای از بین بردن عوامل ایجاد گرفتگی مانند چربی و رسوب مناسب باشد. حرکت دورانی و دورانی معکوس فنر لوله بازکنی درون لوله فاضلاب  سبب کنده شدن رسوبات از دیواره می شود و این قابلیت ان را از سایر روش ها مجزا کرده است.

  •  لوله بازکنی با روش پمپ تراکم هوا:

دستگاه تراکم هوا در این حوزه خدماتی پس از دستگاه فنر بیشترین کاربرد را دارد. بنابراین در صورتی که نتوان با ژنراتور برقی و فنر گرفتگی ها را رفع کرد، ابزار کاربردی دیگر می تواند تراکم هوا باشد.

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا به این شکل است که با متراکم کردن هوا درون مخزن دستگاه و هدایت ان به سمت گرفتگی می توان به رفع انها اقدام کرد. رفع گرفتگی با ازاد سازی هوای متراکم شده صورت می گیرد.

برای رفع گرفتگی های حاصل از اجسام ریز و درست مانند ماسه و سنگ می تواند کار ساز باشد. با جلو راندن این موارد درون لوله ها می توان گرفتگی ها را از میان برداشت. اما برای مو، چربی و رسوب درون لوله گزینه مناسبی نیست.

معتبر ترین و مجهزترین شرکت لوله بازکنی

لوله بازکنی یکی از خدماتی است که در باور برخی از عموم مردم سطحی و پیش پا افتاده تلقی می شود. اما این خدمات در اصل تخصصی و بسیار فنی است. که بر پایه تشخیص درست و استفاده از موثرترین راه حل می باشد.

گرفتگی لوله فاضلاب حمام، توالت فرنگی و ایرانی، ظرفشویی، پارکینگ و … معظلی است که در هر لحظه از شبانه روز امکان وقوع ان وجود دارد و راه حل و ابزار رفع ان در دسترس همگان نیست. از انجایی که شبکه فاضلاب ساختمان ها دارای پیچیدگی های بسیاری است، نمی توان جهت رفع گرفتگی لوله ها به هر طریقی اقدام کرد.

لوله بازکنی شبانه روزی با دستگاه فنر و پمپبرای هر نوع گرفتگی ابزار مخصوصی وجود دارد که بر اساس تشخیص و مهارت لوله بازکن مورد استفاده قرار می گیرد. عمده ترین تفاوت بین شرکت های مجاز و معتبر تشخیص اولیه صحیح، طول و متراژ فنر، نوع فنر و تنظیم قدرت دستگاه برای رفع صد در صدی گرفتگی ها است

لوله بازکنی
با واترجت
از 450 هزار تومان

جهت رفع گرفتگی های بسیار شدید
دارای کاربرد صنعتی و موارد خاص
شلینگ کنترل کننده اب
رفع صد در صدی گرفتگی
فشار تا 20،000 psi (پوند بر اینچ مربع)
لایروب، چربی زدا، شستشوی لوله های روغنی و شیمیایی
تقاضای بالا در شهرک های صنعتی حومه

لوله بازکنی با 
دستگاه فنر
از 95 هزار تومان

رفع گرفتگی حیاط و پشت بام
رفع گرفتگی حمام
رفع گرفتگی سرویس بهداشتی
رفع گرفتگی سینک ظرفشویی و اشپزخانه
فنر مخصوص برای انواع لوله فاضلاب ساختمان
متراژ فنر از 2 الی 50 متر
دستگاه های ساده و پیشرفته 750 وات

رفع 100 درصدی گرفتگی
لایروبی لوله فاضلاب

بیشترین کاربرد و تقاضا

رفع بوی بد

لوله بازکنی 
با پمپ تراکم هوا
از 140 هزار تومان

مناسب رفع گرفتگی زانویی لوله ها 
مکانیزم رفع گرفتگی براساس
مصرف خانگی و صنعتی
تنطیم فشار متناسب با لوله ها
قدرت فشار تقریبا 7 بار
احتمال رفع گرفتگی بین 40 الی 90 درصد

لایروبی لوله و رفع بو فاضلاب 

عوامل موثر در تعیین قیمت لوله بازکنی در تهران

هر خدمتی که به طور گسترده قابل ارائه باشد قطعا زیر چتر نظارتی نهادهای مربوطه قرار می گیرد و در بحث خدمات فاضلاب نیز این موضوع کاملا صدق می کند، در واقع هزینه لوله بازکنی در تهران بر اساس چند پارامتر تعیین و به مشتری اعلام می شود، که مهمترین موارد را در جداول زیر بررسی کرده ایم. با دقت به موارد زیر دقت کنید تا فرایند اعلام قیمت واقعی برایتان روشن شود.

1

نوع دستگاه لوله بازکنی

قیمت لوله بازکنی در درجه اول به نوع دستگاه ان بستگی دارد. یک نرخ ثبات و معین برای استفاده از انواع دستگاه این حوزه از پیش تعیین شده است و پایه گذار قیمت ها می باشد. به عنوان مثال هزینه باز نمودن لوله فاضلاب با دستگاه فنر با هزینه دستگاه پمپ تراکم هوا متفاوت است.

2

طول فنر و جنس ان

طول فنر و جنس ان در هزینه لوله بازکنی با فنر مطرح می شود. فنرهای این دستگاه در بلندی های مختلف در نوع معمولی و فولادی عرضه می شوند و هر کدام بنا بر قانون هوک قدرت متفاوتی دارند. فنر بلند فولادی بیشترین استهلاک را برای دستگاه دارند. نباید نگران فاصل طولی لوله ها باشید زیرا برای هر مشکل احتمالی یک راه حل پیش بینی شده است.

3

مدت زمان و سختی رفع گرفتگی لوله فاضلاب و توالت

اگر لوله بازکنی و رفع گرفتگی فاضلاب خیلی زمان بر باشد، سرویسکار با توافق بین طرفین قیمت را افزایش دهد. برخی از گرفتگی ها به قدری شدید هستند که به راحتی نمی توان انها را برطرف کرد. باید توجه کنید که نرخ پایه ای این خدمات ثابت است.
4

تعداد گرفتگی لوله فاضلاب و فنر زنی

برخی از موارد نیز پیش می اید که سرویسکار از بخش های مختلف ساختمان عمل فنر زنی را انجام بدهد. در این شرایط هزینه ها بستگی به تعداد دفعاتی است که فنر زده می شود. در اصل هر بار استفاده از دستگاه در جهت های مختلف بار هزینه ای متغیر دارد.

چرا باید گروه لوله بازکنی یاسان را انتخاب کنید؟

ما معتقدیم که برای ماندگاری در رقابت پایدار باید به بهترین شکل در این حوزه عمل کنیم و رعایت حقوق مشتریان را در اولویت کاری خود قرار دهیم. بهینه سازی زمان ارائه خدمات و دریافت هزینه به صورت عادلانه و مناسب در کنار رفع صد در صدی گرفتگی ها توسط تجهیزات استاندارد همواره مورد توجه بوده است.

حتما برای شما هم پیش امده که در سطح شهر و بر روی دیوارها و تیر برق ها برچسب هایی از تبلیغات لوله بازکنی را مشاهده کنید و به دلیل ازدحام بالای این تبلیغات ذهنیت بدی نسبت به این حوزه پیدا کنید. اما برخی ناچارا این موارد را گزینه اول تماس خود قرار می دهند. این کار می تواند ریسک بالایی محسوب شود زیرا افرادی که در این حوزه به صورت غیر مجاز در حال فعالیت هستند به دلیل نبود نظارت کافی بسیار زیاد است.

کلیه مناطق و محلات تهران تحت پوشش یاسان سرویس می باشد.

ارائه خدمات به کلیه محلات تهران در هر ساعت از شبانه روز صورت می گیرد و مشتریان می توانند بدون نگرانی نسبت به دریافت خدمات از یک شرکت معتبر اقدام کنند.

دریافت قیمت مناسب و منصفانه

هزینه ها طبق نرخ معین و براساس پارامترهای ارائه شده دریافت خواهد شد. هزینه های دریافتی ارتباطی به سطح رفاه منطقه ندارد.

خدمات شبانه روزی یاسان سرویس

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی صورت می گیرد و می توانید در هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

لوله بازکن های ماهر و دارای تعهد اخلاقی و فنی

مهمترین مشخصه فنی سرویسکاران یاسان سرویس تعهد اخلاقی و فنی انها می باشد و همین امر سبب افزایش سطح رضایت مشتریان از خدمات ما شده است.

سوالات متداول مشتریان حوزه لوله بازکنی

یکسری از سوالات پرتکرار وجود دارد که مشتریان این حوزه را با خود درگیر می نمایند. در ادامه به این سوالات شما عزیزان پاسخ داده ایم. لطفا سوالات زیر را بخوانید و در صورتی که به پاسخ خود نرسیدید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبان تماس بگیرید.

هزینه لوله بازکنی چقدر می باشد؟

همانطور که پیش از نیز اشاره کردیم بحث هزینه ها یک چالش بزرگ برای مشتریان لوله بازکنی است. هزینه های این خدمات به صورت سالانه تغییر کرده و بر اساس پارامتر و فاکتورهای معینی تعیین می شود. همچنین اعلام قیمت دقیق پیش از حضور در محل و بررسی میدانی غیر ممکن است.

مراکز معتبر می بایست برای جلوگیری از بروز اختلاف حتما رنج قیمتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. اعلام هزینه پایین تر از تعرفه توسط مراکز فنی غیرمجاز رواج دارد، پس فریب قیمت های پایین را نخورید.

ارزان ترین راه رفع گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

شبکه فاضلاب یک ساختمان حیاتی ترین بخش در ان به شمار می رود. بنابراین بروز کوچکترین اسیب به ان می تواند خسارت جبران ناپذیری به بار اورد. ترک خوردن لوله و باز شدن چسب لوله ها در اثر استفاده از محلول های شیمیایی رایج ترین اسیب های پیش امده هستند.

بنابراین بهتر است تا رفع گرفتگی فاضلاب و توالت را به افراد متخصص و مجرب بسپارید. برای گرفتگی های ارام و جزئی از تلنبه و فنر دستی استفاده کنید.

خدمات لوله بازکنی چقدر زمان می برد؟

مدت زمانی که طول می کشد تا گرفتگی لوله فاضلاب رفع شود، بستگی به سختی و شدت گرفتگی لوله فاضلاب خواهد داشت. نوع دستگاه مورد استفاده توسط فنی کار نیز از پارامترهای تاثیر گذار بر زمان لازم جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب است.

معمولا کمترین زمان برای رفع اصولی و کامل لوله فاضلاب توسط دستگاه لوله بازکنی فنر بیش از 30 دقیقه است.

سرویسکار لوله بازکنی چند دقیقه ای میرسد؟

سرویسکاران پس از تماس مشتریان از نزدیک ترین شعبه با موقعیت به محل اعزام خواهند شد. 15 الی 45 دقیقه مدت زمانی است که باید منتظر انها باشید.

چه دستگاهی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب مناسب است؟

معمولا دستگاه فنر بیشترین کابرد و کارایی را برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب دارند. اما ارزیابی های اولیه سرویسکار بیش از هر چیزی بر نوع دستگاه و ابزارهای جانبی ان تاثیر دارد. بنابراین برای رفع کامل گرفتگی بنا به شرایط مختلف دستگاه ها نیز متفاوت است.

برای جلوگیری از گرفتگی متعدد لوله فاضلاب چه اقدامی باید انجام داد؟

زانویی لوله فاضلاب کانون اصلی ایجاد انواع گرفتگی ها است. استفاده از درپوش مناسب برای خروجی فاضلاب و جلوگیری از  ورود مواد جامد به درون لوله از مهمترین اقدامی است که برای جلوگیری از گرفتگی لوله می توانید انجام دهید.

استفاده از افراد متخصص و با تجربه در زمینه لوله کشی فاضلاب ساختمان و رعایت استاندارد ها می تواند در کاهش گرفتگی لوله فاضلاب موثر باشد.

اگر لوله فاضلاب به صورت کامل رفع نشده باشد، پس از مدت کوتاهی دوباره مسدود خواهد شد. رفع 100 درصدی گرفتگی را توسط شرکت های معتبر در این حوزه را در دستور کار خود قرار دهید.

چرا نباید اسید لوله بازکنی استفاده کرد؟

اسیدهای شیمیایی پس از ریخته شدن درون لوله فاضلاب بخار سمی ازاد می کنند که برای سلامت ریه ها مضر هستند. ماندن بیش از حد این اسید ها درون لوله می تواند علاوه بر پوسیدگی، چسب لوله ها را نیز باز کند.

تفاوت لوله بازکنی تخصصی با غیر تخصصی

لوله بازکنی تخصصی به منظور رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از استانداردترین دستگاه ها و روش های مناسب این حوزه است. رفع انسداد لوله فاضلاب باید در شرایطی صورت گیرد که علاوه بر رفع صد در صدی هیچ گونه اسیبی متوجه لوله ها نگردد.

بسیاری از شرکت های لوله بازکنی در تهران هیچ گونه تجربه یا مهارت تخصصی در این حوزه ندارند و هیچ ضمانتی برای خدمات انها وجود ندارد. همچنین داشتن دستگاه به همراه ابزار این حوزه نشان دهنده تخصص و مهارت سرویسکار نخواهد بود. تنها در صورتی می توانید به مرکز ارائه دهنده خدمات فاضلاب اعتماد کنید که دانش فنی یا رزومه موفقی از انها در دسترس باشد.

خدمات لوله بازکنی تهران با ابزار نوینشاخت انواع لوله های فاضلاب و اشنایی به ابزارالات این حوزه نشان از تخصص و مهارت سرویسکاران دارد. در برخی موارد ممکن است سرویسکار بتواند مسیر لوله را ازاد کند اما رفع صد در صدی ان نیاز به تخصص و مهارت دارد.

فرایند اجرای لوله بازکنی تهران به صورت کاملا تخصصی 

اولین عملی که سرویسکار می بایست انجام دهد، انتخاب دستگاه و فنر مناسب گرفتگی است. فنر زدن در مرحله اول مهمترین اقدامی در این فرایند می باشد. در صورتی گرفتگی ها شدید باشد فنر در دوران شدید خود تاب برداشته و برگشت می زند. استفاده از فنر بلند تر برای رسیدن به گرفتگی ها دورتر و جنس فولادی برای گرفتگی های سخت است.

لوله فاضلاب از بخش های مهم و حیاتی در هر ساختمانی است. بنابراین ازمون و خطا در لوله بازکنی، توسط افراد غیر فنی می تواند خسارات زیادی را به بار بیاورد. برای رفع ایرادات لوله های فاضلاب ساختمان خود به دنبال یک مرکز تخصصی و معتبر بگردید.

تضمین رفع گرفتگی و بازسازی لوله فاضلاب از مزایای تماس با یک مرکز خدمات معتبر و تخصصی در سراسر کشور می باشد.

نقش مشتریان بر تعرفه لوله بازکنی

از دیگر عوامل موثر بر تعرفه لوله بازکنی مشتریان هستند، که بسیاری از انها در جستجوی دریافت خدمات ارزان قیمت بوده و اهمیتی برایشان ندارد که گرفتگی کامل رفع می شود یا نه. و به همین دلیل اعتبار و کیفیت خدمات شرکت مورد نظر را نادیده می گیرند.

افزایش اگاهی مشتریان از طریق تولید محتوا و ارائه بهترین راه حل با بهره گیری از تجربه ی فنی کاران از رسالت های اصلی گروه خدماتی یاسان است. توصیه ما به شما این است که این خدمات را سطحی تلقی نکنید و حتما به سلامت بخش حیاتی ساختمان خود اهمیت دهید.

اشتباهات رایج در لوله بازکنی را بشناسید

روش های فراوانی برای لوله بازکنی در تهران وجود دارد که با گذشت زمان روش غلط شناسایی شده و راه حل جدید و استاندارد جایگزین انها شده اند. محلول های شیمیایی لوله بازکن یکی از این روش های غلط و اشتباهی بوده  که پس از مدتی که اسیب های ان برای سلامت انسان و لوله های فاضلاب شناسایی شد و به همین دلیل دیگر شاهد تبلیغات گستره این محصول نبودیم.

لوله بازکنی فوری در تهران با تجهیزات پیشرفتهارائه دستور کار تولید محلول های دست ساز گام بعدی برای حذف شرکت های این حوزه بوده است. این روش ها نیز کارایی لازمه را نداشته و رفع گرفتگی تنها به صورت مقطعی خواهد بود.

به طور کلی ازمیان برداشتن گرفتگی به طور کامل تنها به واسطه اعمال نیروی زیاد امکان پذیر است، البته وارد نمودن نیرو به صورت موثر نیازمند رعایت استاندارد ها می باشد تا اسیبی متوجه لوله ها نگردد.

استفاده از محلول های شیمیایی برای گرفتگی های شدید اصلا کارساز نیست. به طور مثال فرض کنید که یک جسم سخت مانند تکه های سنگ و چربی و رسوب مسیر فاضلاب را سد کرده باشند.با وجود این فاضلاب درون لوله ارتباط موثر بین اسید و عوامل گرفتگی برقرار نخواهد شد.

تنها رفع گرفتگی با دستگاه فنر رزومه موفقی در این حوزه دارد و هیچ ترفندی و یا روشی نتوانسته است جای ان را بگیرد.

تکنولوژی در لوله بازکنی چگونه به فنی کار کمک می کند

امروزه پیشرفت تکنولوژی  تاثیر فراوانی بر روی تمامی  خدمات داشته است و دامنه ی ان خدمات لوله بازکنی را نیز در بر می گیرد. همانطور می دانید که استفاده از شبکه فاضلاب روش قدیمی برای دفع فاضلاب از ساختمان بوده است و این روش معضلات خاص خود را همواره به همراه دارد.

پیشرفت تکنولوژی سبب افزایش اگاهی مردم نسبت به این خدمات شده است. در گذشته تنها روش های سنتی تبلیغاتی  مانند تراکت و برچسب ها در دسترس بودند. تحول در تجهیزات رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط شرکت های خدماتی نیز از مهم ترین نتایج ورود تکنولوژی به عرصه لوله بازکنی بوده است.

جایگزینی دستگاه لوله بازکنی فنر با دریل های دستی که خطرات فراوانی فنی کاران را تهدید می کرد، نیز نکته ی قابل توجه این پیشرفت می باشد. فنر و سرفنرها نیز متناسب با شرایط و نوع گرفتگی در ابعاد و جنس های مختلف تولید می شوند که این بسیار خوب است.

همانطور که می دانید بسیاری از توالت های فرنگی ظریف و شکننده هستند، به همین منظور دستگاه پمپ تراکم هوا متناسب با چنین مواردی تولید و استفاده می شوند.

چه زمانی باید به سراغ خدمات لوله بازکنی در تهران رفت؟

یکی از مهمترین نکاتی که در خدمات لوله بازکنی تهران مهم و حیاتی است، تماس در زمان مناسب جهت دریافت خدمات است. لوله فاضلاب به دلیل اشکال و تغییر مسیرهایی که دارید باید در سریع ترین زمان ممکن رفع ایراد شود تا از گسترش ان جلوگیری نمود و یا اینکه از افزایش سختی ان جلوگیری کرد. 

بسیاری از افراد سعی می کنند که در این گونه موارد از اسیدهای شیمیایی و ابزار دستی در جهت رفع انها اقدام کنند. اما لازم است که بدانید رفع گرفتگی ها و این گونه موارد در گرو ایجاد ارتباط موثر و مستقیم با انها است. اقدامات غیرفنی و نااگاهانه می تواند به گسترش اسیب یا ایراد به لوله ها منجر شود.

پیشنهاد ما به شما برقراری ارتباط با یک مرکز فنی و تخصصی است. دریافت مشاوره از کارشناسان یاسان سرویس به صورت شبانه روزی رایگان است.

در صورت مشاهده موارد زیر با مرکز تخصصی لوله بازکنی تماس بگیرید :

1- خروج بوی بد فاضلاب 2- عبور کند فاضلاب از لوله ها 3- بالازدگی فاضلاب 4- افتادن اشیاء درون لوله 

تخصص شرکت لوله بازکنی یاسان سرویس

لوله بازکنی مهمترین خدماتی است که یاسان سرویس ان را به صورت تخصصی و شبانه روزی ارائه  می دهد. رفع گرفتگی های لوله فاضلاب به صورت کامل توسط دستگاه های مخصوص صورت می گیرد و می توانیم مهمترین انها را دستگاه فنر نام ببریم.

رفع گرفتگی های لوله فاضلاب در انواع فاضلاب سرویس بهداشتی، حمام ، پارکینگ و حیاط انجام می گیرد.

استفاده از دستگاه و فنرهای مخصوص برای هر نوع  گرفتگی از جمله مواردی است که در جهت رعایت بهداشت و ایمنی در محل کار صورت می گیرد. 

همچنین باید خاطر نشان کنیم که رفع گرفتگی ها به صورت تضمینی انجام می گیرد و این اطمینان به شما داده خواهد شد که گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل رفع گردد.

مراحل درخواست لوله بازکن

1

مرحله اول

تماس با شرکت لوله بازکنی یاسان سرویس از طریق کانال ارتباطی موجود در سایت، ارائه اظلاعات اولیه و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان و پاسخ به سوالات شما.
1

مرحله دوم

اعزام فوری لوله فنی کار به محل برای انجام بررسی دقیق و رفع گرفتگی همراه تجهیزات پیشرفته مورد نیاز برای موارد احتمالی.
1

مرحله سوم

انالیز و بررسی دقیق علت گرفتگی و استفاده از مناسب ترین ابزار برای رفع گرفتگی و در نهایت شستشوی لوله فاضلاب
1

مرحله چهارم

در نهایت پس از رفع گرفتگی لوله فاضلاب بدون کوچک ترین اسیب به لوله ها هزینه لوله بازکنی به صورت کاملا شفاف و منصفانه از مشتری عزیز دریافت می گردد.

سایر خدمات یاسان سرویس

تماس با یک مرکز معتبر خدماتی یک نیاز است، ان را جدی بگیرید!

ما بهترین خدمات را ارائه می دهیم. اعتبار ما سابقه درخشان ماست.

لایروبی چاه از گذشته تا امروز مورد توجه افراد قرار داشته است زیرا رسیدن به نتیجه ای ایده ال با کمترین هزینه در مدت زمان کوتاه از اهداف بسیاری از انها بوده است. امروزه شرکت ها و مراکز خدماتی زیادی در حال …

برای بر طرف شدن شک بین انتخاب لوله بازکنی یا تخلیه چاه باید سراغ سرویس کار ماهر بروید و بعد از تماس با تیم کاری معتبرو متخصص در این زمینه ، این افراد در محل حاضر شده و به وسیله فنر های مخصوص اقدام به …

بعد از تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب محل ترکیدگی و محل هایی را که نم زده شده را باید به صورت تخصصی تعمیر کنید و شاید نیاز باشد تا شما قسمتی از لوله را تعویض کنید تا از بروز مشکلات بعدی جلو گیری شود…