سوالاتی که به ذهن هر کسی پس برخورد به گرفتگی لوله فاضلاب می رسد این است که چگونه لوله فاضلاب را باز کنیم؟ و یا اینکه چگونه گرفتگی لوله فاضلاب را بدون اسیب و با کمترین هزینه برطرف نماییم؟

بسیاری از همان ابتدا بدون درنگ با شرکت های  لوله بازکنی تماس گرفته و باز کردن لوله فاضلاب خود را به مراکز معتبر واگذار می کنند.

بیشتر مشتریان اطلاعات کافی از (عواملی که باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شوند) نداشته و همین امر انتخاب روش نامناسب  رفع گرفتگی  را در بر خواهد داشت.از معایب انتخاب روش نامناسب می توانیم به هدررفتن زمان و هزینه ها اشاره کنیم.

انتخاب نحوه ی رفع گرفتگی لوله فاضلاب به ارزیابی های اولیه از شرایط گرفتگی بستگی دارد.عوامل موثر در انتخاب روش رفع گرفتگی لوله موارد زیر را شامل می شود:

  • نوع گرفتگی
  • شدت گرفتگی
  • متراژ لوله فاضلاب
  • ابزار های در دسترس
  • سوابق قبلی

ابتدا قبل از هر چیز باید دقیق تمامی موارد بالا مورد بررسی قرار بگیرند تا بتوان بهترین و به صرفه ترین راه ممکن را انتخاب کرد.نحوه ی بازکردن لوله توالت فرنگی با نحوه ی بازکردن لوله توالت ایرانی بنا به محدودیت های ان از لحاظ لوله کشی بسیار متفاوت می باشد و همچنین برای باز کردن لوله ظرفشویی باید ظرافت بالایی نسبت به سایر گرفتگی ها به خرج داد.

اگر لوله فاضلاب شما پی در پی می گیرد نشان از ضعیف بودن شدت گرفتگی دارد و سرعت ابی که از لوله فاضلاب عبور می کند می تواند گویای شدت گرفتگی لوله فاضلاب باشد.

چگونه لوله فاضلاب را باز کنیم

سوابق و تجربه، در هر زمینه کاری اولین و اخرین حرف را می زند بسیاری از مشتریان با تکیه بر تجربه و سوابق قبلی خود در زمینه همکاری با شرکت های معتبر رفع گرفتگی لوله فاضلاب خود را به متخصصان مربوطه می سپارند.

دستگاه فنر و پمپ تراکم هوا از مهمترین ابزارهایی هستند که توسط شرکت های معتبر به کار گرفته می شوند. استاندارد های به کار رفته برای تولید این دستگاه ها می تواند به شما کمک کند تا گرفتگی لوله فاضلاب را بدون اسیب و با کمترین هزینه برطرف نمایید.

راه رفع گرفتگی ارزان لوله فاضلاب چیست؟

در شرایطی که متراژ لوله فاضلاب کم باشد و گرفتگی ضعیف رخ دهد می توانید از ابزار دستی همچون تلنبه دستی و فنر دستی برای باز کردن لوله فاضلاب استفاده کرد.

ریختن اب جوش درون لوله فاضلاب می تواند هرگونه چربی و رسوب را شسته و با خود ببرد و از موثر ترین راه رفع گرفتگی ارزان لوله فاضلاب در گرفتگی های ضعیف می باشد.

سوالات مشابه دیگر:

راه باز کردن ارزان لوله فاضلاب چیست؟

چگونه گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف نماییم؟

روش ارزان رفع گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

مقالات مرتبط :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *