لوله بازکن به شخصی گفته می شود که با استفاده از ابزار های پیشرفته حوزه لوله بازکنی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب، توالت، اشپزخانه، حمام و … می پردازد.

در واقع رفع ایرادات کلی و جزئی لوله های فاضلاب باید به سراغ افراد لوله بازکن رفت. اما با این حال باید شناخت دقیقی از این حوزه و تعاریف های ان داشته باشید تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوید.

در واقع پیشینه حضور افراد لوله بازکن در تهران به چندین سال پیش باز می گردد و درخواست خدمات از این افراد به شکل های مختلف انجام می گرفت.

همچنین ابزاری که توسط این افراد به کار گرفته می شود به مرور زمان دچار تحولات بزرگی شده است. ابزارهای پیشرفته و استاندارد جایگزین دستگاه های قدیمی و پر خطر شدند.

افراد لوله بازکن در در دوحالت مشغول به فعالیت هستند. دسته اول شامل افرادی است که به صورت رسمی تحت نظر شرکت های معتبر مشغول می باشد و قیمت دریافتی توسط انها بر اساس معیارهای اتحادیه این حوزه است.

دسته دوم که این عنوان را می توان برای انها به کار برد، افرادی هستند که به صورت غیر رسمی با تبلیغات گسترده در حال ارائه خدمات هستند. از انجاییکه نظارت کافی وجود ندارد شاهد حضور این افراد و دریافت مبالغ بالا و هنگفت توسط انها هستیم.

نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که تشخیص اعتبار و مهارت این افراد به راحتی ممکن نیست و برای دریافت خدمات حتما از طریق شرکت های معتبر اقدام کنید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب و ایرادات دیگر ان تنها با داشتن ابزار میسر نیست. این افراد باید دانش فنی لازم را داشته باشند و همچنین در شرایط مختلف بتواند مناسب ترین ابزار و روش را به کار گیرد.

لوله بازکن فعال در شرکت لوله بازکنی

افرادی زیر نظر شرکت های لوله بازکنی در تهران به عنوان لوله بازکن فعالیت می کنند، باید دوره های لازم را گذارنده باشند. زیرا انها به عنوان نماینده از طرف ان شرکت در منازل مشتریان حاضر می شوند و باید از لحاظ اخلاقی و امانت داری مورد تایید باشد.

همچنین باید توانایی استفاده از انواع ابزار این حوزه را داشته باشند و همچنین بتوانند به طور کامل ایرادات موجود درون لوله فاضلاب را برطرف کنند.

همچنین با توجه به افزایش میزان تقاضای خدمات این و حضور افراد غیر ماهر و فنی در این حوزه تنها باید به سراغ شرکت های معتبر ارائه دهنده این خدمات بروید.

لوله بازکن در تهران
اکثر گرفتگی های لوله فاضلاب مربوط به محیط داخلی (لوله فاضلاب، سرویس بهداشتی، حمام و اشپزخانه) می باشد، لوله بازکن حتما باید رفع گرفتگی را به نحوی انجام دهد که کوچکترین کثیفی از طریق فنر به محیط منزل وارد نشود.

محلول لوله بازکن

لوله بازکن علاوه بر اینکه به افرادی که توسط دستگاه فنر لوله را باز می کنند، به محلول های شیمیایی مخصوص رفع گرفتگی نیز گفته می شود. این محلول ممکن است توسط شرکت های معتبر یا به صورت دستی تولید شده باشد.
امروز با توجه به نیاز شدید و دائمی شهرها به خدمات لوله بازکنی، کارخانه های بزرگ و معتبر سعی کردند تا با تولید مواد شیمیایی علاوه بر کاهش هزینه ها، بتواند فقط با ریختن محلول درون لوله گرفتگی را به همان کیفیت دستگاه این حوزه از میان بردارند.
ایده ای که در ابتدا بسیار مورد استقبال قرار گرفت و جالب بود، اما به مرور زمان لوله بازکن شیمیایی با توجه به اینکه غلظت اسیدی بالایی داشتند، علاوه بر تولید بخارات سمی که برای ریه های انسان مضر بود، سبب از بین رفتن شبکه لوله های فاضلاب ساختمان مخصوصا ساختمان های با عمر بالا شدند.

لوله بازکناسیب های لوله بازکن شیمیایی

ترکیدگی لوله فاضلاب و توالت و نیاز شهروندان به تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب به خاطر پوسیدگی لوله فاضلاب و توالت ساختمان می باشد، که یکی از دلایل ان لوله بازکن های شیمیایی و نقش به سزایی در این ترکیدگی لوله ها و باز شدن چسب لوله ها دارند.
شرکت های تولید کننده لوله بازکن شیمیایی برای جلب توجه مشتریان خود اقدام به طراحی ظرف هایی با رنگ و تنوع بالا نمودند که گاهی تشخیص ان از ظروف مواد خوراکی مشکل است.
کودکان بسیاری به علت خوردن مواد لوله بازکن شیمیایی که در دسترس بودن ظرف و ظاهر زیبای از عوامل مهم بروز این صدمات جانی که برخی موارد منجر به مرگ این کودکان شدند.

تنها مزیت محلول لوله بازکن فقط قیمت پایین انها می باشد، اما خسارت پس از مصرف انها در برخی موارد جبران ناپذیرند.

مقالات مرتبط :

  • اسیب های لوله بازکنی با جوهر نمک
  • چگونه یک شرکت لوله بازکنی مطمئن پیدا کنیم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *