لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی یک نیاز ضروری برای مناطق شهری محسوب می شود. این خدمات از جمله مواردی هستند که باید به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات باشند.

گرفتگی لوله فاضلاب و پرشدن چاه فاضلاب دو معضل اصلی فاضلاب ساختمان ممکن است در هر لحظه رخ دهند. بنابراین باید برای جلوگیری از اسیب های بعدی اقدامات لازم انجام شود و مراکز و متخصصان مربوطه اماده اعزام به محل باشند.

لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی خدمتی است که توسط مراکز معتبر ارائه می شود. برای چنین مورد مهمی باید تمهیدات لازم اندیشیده شده باشد تا افت کیفیت ان نسبت به حالت عادی به وجود نیاید.

مواردی همچون گرفتگی لوله های فاضلاب و سریز شدن چاه فاضلاب ساختمان در صورتی که در طول روز رخ دهد، بدون نگرانی به دنبال مراکز خدماتی خواهید رفت.

اما در صورتی که در طول شب با این مشکلات مواجه شوید و امکان موکول کردن ان به زمان دیگر نباشد، بهتر است به سراغ خدمات شبانه روزی بروید.

الزامات تخلیه چاه و لوله باز کنی شبانه روزی 

امروزه بسیاری از مشاغل بنا به مهم و حیاتی بودن فعالیتشان به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. به عنوان مثال حتما برخی داروخانه ها سطح شهر را دیده اید که به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند تا در مواقع مهم و اورژانسی حتی نیمه های شب نیز برای تهیه دارو در دسترس باشند.

الزام شبانه روزی بودن حتی برخی از مشاغل خدماتی نیز در بر می گیرد. نوع و ضرورت خدماتشان و لزوم دسترسی سریع به ان ها به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، یکی از این موارد خدماتی شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی می باشند.

همانطور که می دانید دربرخی نقاط شهر تهران به دلیل نبود زیر ساخت سیستم دفع فاضلاب شهری، ناچار به استفاده از حفر چاه و با قبول دردسر های بعدی ان یعنی تخلیه،لایروبی و رسوب زدایی چاه است. این روش می تواند به بهبود بهداشت محیط شما کمک کند.

اما ممکن است چاه فاضلاب به دلیل تکمیل ظرفیت در هر ساعت از شبانه روز سرریز شود. اگر سریعا به این مورد رسیدگی نشود و ممکن است سلامت بدنه و درب ان به خطر بیفتد. در احتمال دوم اینکه فاضلاب از طریق لوله به درون ساختمان نفوذ کند وعلاوه بر کثیفی محیط، بوی ازار دهنده و نم در برخی نقاط ساختمان به وجود بیاورد.

 خود چاه نیز به علت اینکه مرکز اصلی تجمع فاضلاب ساختمان می باشد، پس از پر شدن فاضلاب به قسمت طوقه چینی و گلدانی چاه که تامین کننده ایمنی چاه هستند، اسیب برسانند. این اسیب بسیار کم و در شرایط اصولی نبودن طراحی این بخش رخ می دهند. حتما سری به ارشیو وب سایت های خبری در این زمینه بزنید.

مزایای خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی

با توجه به تمامی اسیب های احتمالی به چاه پس از پر یا سرریز شدن انها نباید تخلیه فاضلاب چاه را به تاخیر بیندازیم. شبانه روزی بودن این خدمات نیز به همین منظور می باشد تا در زمان پر شدن چاه فاضلاب ساختمان ها حتی در نیمه های شب با یک تماس در کمترین زمان در محل حاضر شده و با تخلیه ان از اسیب های احتمالی جلوگیری کنند.

مزیت های تخلیه چاه و لوله بازکنی شبانه روزی این می باشد، که در شب به علت خلوت بودن خیابان ها و نبود ترافیک در سطح شهر در زمان کمتری نسبت به روز در محل شما حاضر می شوند.

اما اگر در نیمه های شب از ماشین قدرتمند تخلیه با مکنده (ساکشن) استفاده شود، صدای ایجاد شده ممکن است باعث ازار همسایگان در محلات شهری شود.

اما هدف از تخلیه چاه شبانه روزی خدمت رسانی در کمترین زمان و جلو گیری از اسیب های ناشی از پر شدن و سرریز چاه فاضلاب به ساختمان می باشد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه
لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی را بهتر است اولویت قرار دهید، و در صورت تشخیص پر بوده چاه توسط فنر به سراغ تخلیه ان بروید.

حاضر شدن سریع در محل و باز کردن لوله با دستگاه با فنر و یا سایر روش ها در صورت نیاز باعث می شود، تا با رفع گرفتگی به موقع از بالا امدن اب در ساختمان و بروز اسیب های ترکیدگی لوله و نم جلوگیری شود.

به علت استفاده از موتور سیکلت مدت زمانی که طول می کشد تا در محل حاضر شوند و به شب یا روز بودن بستگی ندارد.

این پروسه هیچ سر و صدایی نداشته و ازاری برای همسایگان نخواهد داشت.

ایا تجربه استفاده از این خدمات در طول شب داشته اید، لطفا تجربه خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *