تخلیه چاه سپتیک تانک از مهمترین خدمات شرکت های خدماتی تخلیه چاه در تهران می باشد.

سپتیک تانک از پرکاربرد ترین مخازن ذخیره موقت فاضلاب انسانی و صنعتی است که باتوجه به ویژگی هایی فراوانی که دارد استفاده از این سپتیک تانک ها رو به رواج می باشد.

همانطور که اشاره کردیم سپتیک تانک یک نوع مخزن ذخیره موقت است که بسته به نوع کاربری و میزان فاضلاب ورودی به داخل مخزن در زمان مشخصی ظرفیت ان پر خواهد شد.

به طور میانگین سپتیک تانک به صورت سالانه باید تخلیه شود و تخلیه چاه سپتیک تانک با پمپ مخصوص تنها یک فریب تبلیغاتی است چرا که پمپ مکنده،کفکش و لجن کش از اصلی ترین پمپ های تخلیه فاضلاب هستند.

سپتک تانک را به وسیله یک دیواره به دو قسمت نامساوی تقسیم می کنند و دارای دو نوع بتنی و پلی اتیلنی است.نوع پلی اتیلنی سپتیک تانک دارای خاصیت جابه جایی و جایگزینی می باشد.

تخلیه فاضلاب سپتیک تانک نیز به روش سایر چاه های فاضلابی انجام می شود و بهترین راه تخلیه کامل انها استفاده از تانکر با پمپ مکنده است.

تخلیه چاه سپتیک با پمپ مخصوص تنها یک فریب تبلیغاتی برای جلب توجه مشتریان است و باید بدانید که پمپ های تخلیه انواع چاه یکسان هستند.

تخلیه فاضلاب سپتیک با چاه های معمولی یکسان است و تنها در تعداد سرویس ها متفاوت هستند که این تفاوت به علت ظرفیت چند برابری سپتیک چاه نسبت به چاه معمولی می باشد.

از مزیت های سپتیک تانک می توان به مورد زیر اشاره نمود:

  • دفع بهداشتی فاضلاب های صنعتی و انسانی
  • صرفه بالای اقتصادی نسبت به روش های سنتی
  • حفظ سلامت محیط زیست
  • تخلیه اسان و بدون نیاز به تخریب کردن محل درب چاه فاضلاب
  • قابلیت نصب اسان در محل دلخواه

لایروبی چاه سپتیک

همانطور که اشاره کردیم سپتیک تانک یک نوع مخزن ذخیره موقت فاضلاب می باشد و پس از چند بار که مخزن ان تخلیه و پر شد لایه ای از رسوبات و فاضلاب به مرور زمان دیواره های سپتیک پوشش می دهند.

ایجاد لایه های رسوبی و فاضلابی سبب کاهش حجم مخزن شده و در دوره های  زمانی کوتاه تری نیاز به تخلیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی چاه سپتیک خواهید داشت.

ایجاد لایه های رسوبی اسیب هایی همچون بوی بد فاضلابی را نیز به همراه دارند که با توجه به نوع کاربریشان (فاضلاب صنعتی و فاضلاب انسانی) بوهایی با دز و تندی مختلف از خود خارج می کنند.

عمل لایروبی سپتیک چاه پس از تخلیه سپتیک با پمپ مکنده انجام می شود و پس از تخلیه کامل فاضلاب درون سپتیک فردی مجرب درون چاه سپتیک رفته و به وسیله ابزار الات مخصوص اقدام به لایه برداری رسوبات دیواره سپتیک می نماید.

سپتیک چاه با توجه به مزیت ها و ویژگی هایش نیاز است تا به صورت دوره ای برای جلوگیری از اسیب هایی که به انها اشاره کردیم عمل تخلیه و لایروبی سپتیک روی ان انجام شود.

تیم خدماتی یاسان با اماده عقد قرار داد برای سرویس دهی به صورت دوره ای چاه سپتیک با شرکت ها،مراکز مسکونی،صنعتی و تجاری است.

مقالات مرتبط :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *