لوله بازکنی توالت فرنگی

بازکردن لوله توالت فرنگی در تهران یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت های لوله بازکنی در این شهر ارائه می شود. این خدمات در جهت بازیابی و احیای مسیر حرکت عبور فاضلاب ها انجام می گیرد و از مهمترین خدماتی است که باید ان را با دقت و توسط ابزار مجهز ارائه کرد.

از گذشته تاکنون روش های مختلفی در جهت دفع فاضلاب استفاده شده است. استفاده از توالت فرنگی در تهران نیز رواج دارد و از این رو خدمات پشتیبانی و نگهداری از انها توسط مراکز خدماتی ارائه می شود. بنابراین برای رفع ایراد باید به سراغ مراکز معتبر و متخصص بروید.

بروز ایراد درون لوله های فاضلاب امر بدیهی است و احتمال وقوع ان در هر لحظه از شبانه رو وجود دارد. دلایل بسیاری سبب می شوند تا گرفتگی یا بوی بد فاضلاب در هر بخش از ان شکل گیرد و شما را دچار مشکلات متعددی کنند.

انچه که در پروسه رفع گرفتگی و بازکردن لوله فاضلاب توالت فرنگی وجود دارد، رفع مناسب و بدون هیچ گونه اسیب است. سنگ توالت فرنگی بسیار ظریف شکننده است و فشار یا ضربه به ان می تواند سبب شکستگی یا ترک در انها شود.

لوله بازکنی توالت فرنگی در تهران

بروز ایراد به لوله های فاضلاب و ایجاد اختلال در مسیر حرکت انها و یا خارج شدن بوهای بد فاضلابی می تواند ازار دهنده باشد. برای دریافت خدمات شبانه روزی می توانید با پشتیبانی یاسان سرویس تماس حاصل کنید.

بازکردن لوله توالت فرنگی بیشتر شامل موارد زیر می باشد:

سیستم دفع فاضلاب توسط توالت فرنگی بسیار متفاوت تر از سیستم دفع فاضلاب توالت ایرانی است. همانطور که می دانید محل خروج فاضلاب از پشت کاسه توالت فرنگی و از مسیری مارپیچ می باشد که به راحتی نمی توان لوله و زانویی را درفاضلاب توالت فرنگی همانند فاضلاب توالت ایرانی مشاهده کرد.

همین امر فنر زدن با دستگاه فنر را سخت تر و تخصصی تر می کند. کاسه توالت فرنگی در برابر ضربات و ارتعاشات شدید بسیار شکننده می باشد. بنابراین برای تماس با یک شرکت حتما این نکته را مد نظر داشته باشید و یا اینکه تقاضای خدمات تضمینی نمایید.

البته امروزه کاسه توالت فرنگی را از جنس استیل نیز میسازند که این نوع از کاسه توالت فرنگی بسیار مقاوم است و در زمان بازکردن لوله توالت فرنگی در برابر فشار و ارتعاشات فنر دستگاه مقاوم می باشد. بازکردن لوله توالت فرنگی باید توسط شرکت و افراد مجرب انجام شود و بی تجربه بودن لوله بازکن به کاسه و مسیر فاضلاب ان اسیبی نزند.

البته ناگفته نماند که هر نوع توالتی سختی های رفع گرفتگی خود را دارد و باید مهارت و تخصص سرویسکار حاضر در محل قابل اعتماد باشد. در صورت بروز ایراد به توالت فرنگی تعویض انها اسان تر و کم هزینه تر است.

دریافت خدمات رفع گرفتگی توالت فرنگی شامل موارد زیر است :

  1. مناطق شمال تهران
  2. بیمارستان ها و مراکز درمانی
  3. مراکز خرید و شرکت های تجاری بین المللی
  4. هتل هاو رستوران های سطح شهر تهران
  5. دانشگاه ها و مراکز اموزشی
  6. پارک ها و مراکز تفریحی

لوله بازکنی در تهران

عوامل گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی

مسیر مار پیچ فاضلاب نیز مانند زانویی جلوی بوی بد فاضلاب و ورود جانوران موذی را می گیرد اما این مسیر کمی باریک می باشد و از افتادن اشیاء و گیر کردن انها در مسیر مارپیچ کاسه توالت فرنگی می تواند دلیل اصلی گرفتگی توالت فرنگی باشد.

چربی و موهای زاید که به دیواره مسیر فاضلاب کاسه توالت فرنگی می چسبند پس از مدتی با جذب مواد جامد به خود مانع از عبور فاضلاب و سبب گرفتگی توالت فرنگی می شوند.

اگر در حین باز کردن لوله توالت فرنگی تشخیص داده شد که گرفتگی بیرون از کاسه ی توالت فرنگی می باشد، باید برای راحتی کار و عمل فنر زنی توسط دستگاه فنر، می توانید کاسه را از جایش بیرون بکشید و به طور مستقیم به عمل فنر زنی بپردازید.

 بیشترین احتمال وقوع گرفتگی درون زانویی ها و تغییر مسیرها می باشد. بنابراین استفاده از فنرهای بلند می تواند دسترسی به این نقاط را ممکن کند. البته تشخیص این امر و رفع انها باید توسط سرویسکار حاضر در محل انجام گیرد. 

انداختن پسماندهای بهداشتی همانند دستمال کاغذی می تواند درون زانویی یا شترگلوگاه ایراد و گیر ایجاد کند. در این گونه مواقع فنر می تواند کارساز باشد و ترکیب و اجتماع انها را برهم بزند. 

لوله بازکنی توالت فرنگی

روش های بازکردن گرفتگی توالت فرنگی:

بازکردن لوله توالت فرنگی با پمپ تراکم هوا در زمان گرفتگی شدید و مارپیچ کاسه توالت فرنگی بسیار کاربرد دارد. دستگاه تراکم هوا با پمپ کردن هوای مخزن خود مسیر فاضلاب کاسه توالت فرنگی را به طور کامل باز می کند و فشار هوای پمپ شده را بر اساس جنس کاسه توالت و شدت گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی تنظیم می کنند.

استفاده از دستگاه فنر در اولویت برای بازکردن لوله توالت فرنگی قرار دارد و فنرهایی که درون دستگاه برای بازکردن لوله توالت فرنگی به کار می روند کمی باریک تر از فنر هایی که برای باز کردن لوله توالت ایرانی استفاده می شوند تا در زمان عمل فنر زنی،ارتعاشات فنر اسیبی به کاسه توالت فرنگی وارد نکند.

فنر دستگاه لوله بازکنی علاوه بر اینکه لوله توالت فرنگی را باز می کند،عمل لایروبی و چربی زدایی دیواره مسیر فاضلاب کاسه توالت را نیز انجام میدهد.

جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توالت فرنگی نباید نگرانی داشته باشید زیرا در صورت نیاز توالت فرنگی برداشته خواهد شد. این کار عمل فنر زنی را راحت تر می کند. فنرها درون لوله فاضلاب چرخش  ارتعاش می کنند و می توانند هر نوع گرفتگی را از میان بردارند.

مقالات مرتبط :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *