متغیرهای فراوانی سبب می شوند تا لوله بازکنی حمام متفاوت و تخصصی تر از سایر خدمات شرکت های مجاز در تهران باشد.  در این محتوا قصد داریم به عوامل ایجاد گرفتگی لوله فاضلاب حمام و ارائه بهترین راه حل های ممکن برای لوله بازکنی حمام بپردازیم.

البته ناگفته نماند که عدم داشتن اطلاعات کافی از دلیل و شدت گرفتگی فاضلاب حمام احتمال بروز خسارت و خطا در صورت اقدامات خودسرانه را به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهیم به صورت عمومی به گرفتگی هایی که در حمام منازل رخ می دهند ، بنگریم می توانیم به تعداد و تفاوت طرز استفاده کنندگان از حمام اشاره کرد.

اموزش لوله بازکنی حمام

بیشترین احتمال رخ دادن گرفتگی در حمام مربوط به کفشور و شتر گلوگاه (زانویی) شبکه فاضلاب حمام است که نتیجه ی پیچدگی های ساختاری این مکان ها می باشد.

دلایل اصلی ایجاد گرفتگی در این قسمت از شبکه فاضلاب حمام می تواند افتادن و تجمع اجسام جامد همچون دسته تیغ ،تیغ ،مو ،چربی و … درون فاضلاب حمام باشد.

درصد بالایی از مردم در صورت مواجه با چنین مواردی ممکن است دست به سه روش خود سرانه برای انجام لوله بازکنی حمام بزنند که موارد زیر را شامل می شوند.

لوله بازکنی حمام

استفاده از میله ای بلند برای عبور دادن اجسام جامد از زانویی ،اولین اشتباه در بازکردن لوله حمام به صورت خودسرانه که دلیل این اقدام عدم داشتن تجربه و اطلاعات کافی از پیامد های ناگوار این روش دانست.

این عمل ترکیدگی و ترک خوردن لوله فاضلاب به سبب فشار و ضربات پی در پی به جسم جامد را در بر خواهد داشت.

استفاده از محلول های شیمیایی اسیدی به جای سپردن عمل رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام به یک شرکت معتبر ، دومین روش نامناسب رایج می باشد که این نوع محلول ها می توانند سبب پوسیدگی و  ترکیدگی شبکه فاضلاب شوند.

ایجاد نم و رطوبت از پیامدهای احتمالی ترکیدگی شبکه فاضلاب هستند که به تشخیص ترکیدگی لوله نیاز پیدا خواهید کرد.

محلول های شیمیایی دست سازی که فرمول و دستور کار تهیه ی انها به وفور توسط  سایت هایی که برای جذب بازدید کنندگان در اختیار مشتریان قرار می گیرند ، سومین روش نامناسب برای انجام رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام توسط برخی از مشتریان است.

برای تهیه ی محلول های لوله بازکن شیمیایی نیاز به یک ازمایشگاه مجهز نیاز است تا ترکیب مواد اولیه با رعایت تناسب استوکیومتری انجام شود. ترکیب و ساخت چنین محلول هایی در فضای منازل بسیار خطرناک خواهد بود.

بخارات سمی خارج شده از محلول های لوله بازکن شیمیایی برای سلامتی انسان بسیار مضر می باشد.

استفاده از اب جوش و تلنبه ی دستی تنها روشی است که شما می توانید برای انجام لوله بازکنی حمام و تست رفع گرفتگی فاضلاب بدون تماس با یک شرکت خدماتی انجام دهید.

استفاده از فنر روشی رایجی است شرکت های معتبر و مجاز برای رفع گرفتگی فاضلاب حمام از ان استفاده می کنند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام

گرفتگی فاضلاب حمام یک مشکل ناخوشایند و رایج بوده و این اشکال ساکنین را مشکلات زیادی روبروی می کند. زمانی چرک آب وارد لوله می شوند، طی گذشت زمان شروع به رسوب گذاری کرده و تجمعشان موجب گرفتن سطوح مختلف فاضلاب حمام می شود. عبور فاضلاب حمام از دورن لوله هایی که گرفته شده بسیار سخت شده و موجب ایجاد بوهای نامطبوعی نیز در محیط خواهد شد.

به غیر از انباشت مواد رسوبی در آب های خاکستری عبوری درون لوله، گیر کردن اشیاء و وارد شدن مو های زائدی که در اثر شستشو وارد جریان لوله کشی حمام می شوند نیز از دیگر عوامل گرفتگی فاضلاب این بخش از خانه های مسکونی می باشند که نیاز شما را برای انجام خدمات رفع گرفتگی ضروری می سازد.

عمده ترین عوامل مسدود شدن لوله های حمام همانطور که در بند بالا به آن ها اشاره شد تجمع موهای زائد و گیر کردن لوازم بهداشتی در سطوح مختلف لوله می باشد که در اثر بی توجهی ساکنین رخ می دهد.

برای جلوگیری از این پیش آمد های پردردسر نیاز به رعایت نکاتی همچون استفاده از صافی های ورودی فاضلاب ضرورت داشته و تا حدودی می تواند از وقوع آنها جلوگیری کند.

برای رفع گرفتگی فاضلاب حمام چه باید کرد؟

با ایجاد گرفتگی درون شبکه های فاضلاب ساختمانی به خصوص لوله کشی حمام، ساکنین دچار اضظراب و دل آزردگی شده و به دنبال راهی هستند تا سریعا به این مشکل رسیدگی کنند. با وجود پیچیدگی هایی که درون سیستم های دفع فاضلاب وجود دارد، انجام خدماتی مانند لوله بازکنی برای افراد غیر ماهر و بی تجربه مشکل بوده و نتیجه مثبتی نخواهند گرفت. علاوه بر آن ممکن است که سطوح مختلف لوله را دچار آسیب کرده و مشکل خود را چند برابر کنید.

بنابراین بهتر است که انجام خدماتی مانند باز کردن لوله های فاضلاب حمام را به متخصصین این حوزه بسپارید تا با تجهیزات و روش های اصولی این خدمت را برای شما انجام دهند. با تماسی که با شرکت های معتبر در زمینه خدمات فاضلاب برقرار می کنید، شرکت نیروهای کار مجرب و آموزش دیده خود را سریعا به محل ارسال کرده و با بررسی هایی که صورت می دهد علت گرفتگی را تشخیص داده و عملیات رفع آنرا شروع خواهد کرد.

استفاده از دستگاه فنر، روشی اصولی برای رفع گرفتگی فاضلاب حمام

در حال حاضر تجیزاتی که برای باز کردن گرفتگی شبکه فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند، ساختار پیشرفته ای داشته و استفاده اصولی از آن ها باعث رفع هر گونه گرفتگی درون لوله فاضلاب ساختمانی خواهد شد. ارائه این تجهیزات توسط شرکت های معتبر در سطح تهران امکان پذیر خواهد بود.

بهترین و موثر ترین روش موجود که توسط شرکت های معتبر خدماتی ارائه می شود، استفاده از دستگاه ژنراتور برقی یا همان فنر مخصوص است. این دستگاه شامل فنر مخصوص و ژنرانتور برقی با قابلیت تنظیم چرخش قدرت بوده و نیازمند یک نیروی انسانی مجرب است تا به شکل صحیح از آن استفاده کرده و نتیجه مطلوبی بگیرد.

مقالات مرتبط :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *