تبدیل چاه فاضلاب کهنه به چاه نو از جمله خدمات شرکت های تخلیه چاه می باشد و این عمل بر اساس قوانین و ضوابط از پیش تعیین شده ای انجام می شود.

حفر چاه نو و ترمیم چاه فاضلاب دو گزینه ی پیش روی مالکان ساختمان پس از مواجه با فرسودگی و از کار افتادگی چاه فاضلاب هستند و هر یک از این گزینه ها پس از سنجیدن شرایط لازم انتخاب می شود.

تکمیل ظرفیت چاه فاضلاب در دوره های کوتاه زمانی ، گویای فرسودگی و از کار افتادگی چاه فاضلاب است.

در مقالات اخیر به دلایل فراوانی که نیاز است تا چاه فاضلاب خود را ترمیم و یا اینکه یک چاه فاضلاب جدید حفر کنید اشاره کردیم.

در هر حرفه ای از جمله مشاغل خدماتی لازم است تا مجری علاوه بر انجام اصولی خدمات ، پایبند قوانین و ضوابط از قبل تعیین شده باشد.

خدمات ترمیم چاه فاضلاب که بسیار از مشاغل حساس و ظریف می باشد رعایت اصول و قواعد می تواند علاوه بر ضمانت امنیت مجری طرح و ساکنیان ساختمان به نتیجه ای با کیفیت بالا بینجامد.

تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب

اصول انجام عملیات ترمیم چاه به این صورت بوده که افراد متخصص و مجرب شرکت های تخلیه چاه به درون چاه فاضلاب رفته و عمل ترمیم را انجام  دهند.

در برخی موارد که این افراد با قسمت هایی از چاه فاضلاب که بر اثر نشست نیاز به ترمیم دارند مواجه می شوند ، سریعا اقدامات لازم را برای ترمیم و ایمن سازی چاه انجام می دهند.

البته نا گفته نماند که قبل از شروع به فعالیت ترمیم چاه فاضلاب توسط فنی کاران ، فردی از طرف تیم خدماتی یاسان به درون چاه فاضلاب رفته تا اقدامات مورد نیاز و هزینه را کارشناسی نماید.

هزینه ترمیم چاه فاضلاب بر اساس معیار های فراوانی تعیین می شود که از جمله ی این معیار ها می توانیم به متراژ چاه فاضلاب ، روز کاری  و میزان فاضلاب خروجی اشاره نماییم.

مزایای تعمیر چاه فاضلاب

 از مهمترین مزایای تعمیر چاه فاضلاب می توان به افزایش بازده و کارایی ان اشاره کرد.

تعمیر چاه فاضلاب افزایش چند درصدی گنجایش چاه فاضلاب را به همراه خواهد داشت چرا که در این عمل عوامل مزاحم از میان برداشته می شوند.

چاه های فاضلاب قدیمی به سبب عمری که کرده اند دارای دیواره های نم زده و سست می باشند ، و تعمیر چاه فاضلاب می تواند خطر نم زدگی و نشست را از ساختمان شما دور نماید.

در مقالات بعدی به مراحل و نحوه ی انجام عملیات تعمیر چاه فاضلاب خواهیم پرداخت.

مقالات مرتبط :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *