اکثر مردمی که در شهرهای پرجمعیت و صنعتی همچون تهران سکونت دارند، همواره به خدماتی همانند رفع گرفتگی لوله فاضلاب یا لوله بازکنی نیازمند خواهند بود. پیدا کردن یک شرکت خدماتی لوله بازکنی مطمئن و معتبر در شهرهای شلوغ و پرجمعیت بسیار سخت است و شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند حتما باید خدمات خود را ضمانت دهند.

امروزه لوله های فاضلاب ساختمان ها با توجه به تغییر روش های دفع فاضلاب ساختمان و مسائلی همچون رعایت نکردن برخی نکات تاسیساتی و بهداشتی به صورت مکرر دچار گرفتگی می شوند. هر چند اگر این گرفتگی ها جزئی هم باشند سبب سلب اسایش و ارامش ساکنین ساختمان خواهند شد.

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در موارد شدید و جزئی حتما با کارشناسان مربوطه تماس حاصل کنید تا از بروز صدمات بعدی جلو گیری شود.

انواع نیازهای یک ساختمان به رفع گرفتگی لوله فاضلاب :

  1. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توالت ،اشپزخانه ، حمام
  2. رفع گرفتگی لوله های پشت بام ، لباسشویی
  3. باز کردن لوله های سیمانی ، پلیکا ، اهنی و مسی
  4. تشخیص محل ترکیدگی لوله

شاید رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توسط مراکز خدماتی  یکی از مواردی است که ضرب المثل «هیچ ارزانی بی علت نیست وهیچ گرانی بی حکمت » در ان صدق کند. امروزه شاهد حضور شرکت های فراوانی در تهران برای انجام خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب هستیم و تعداد بسیاری از انها به صورت غیر مجاز مشغول به فعالیت هستند.

این شرکت های غیر مجاز برای جذب مشتری و قانع کردن مشتریان قبل از حضور در محل قیمت هایی پایین تر از تعرفه شرکت های معتبر ارائه می دهند. اما در نهایت با ترفند های فراوان مبالغ بالایی از کارفرما دریافت می کنند و این ترفند ها شامل طول فنر، سختی کار و … می باشند.

روش و ابزار بازاریابی شرکت های مجاز و معتبر لوله بازکنی در تهران

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و خلاص شدن از شر ایراد و معضلات بعدی انها ممکن است دست به هر کاری بزنید. پیداکردن یک مرکز خدماتی معتبر در درجه اول مهم است. اما باید به سراغ چه روش هایی برویم؟

شما برای تماس برای مراکز خدمات رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می توانید از طریق دیوار و دنیای اینترنت اقدام کنید. اما به دلیل نبود نظارت کافی این حوزه خدماتی مورد سودجویی افراد غیر فنی و غیر مجاز قرار دارد.

از جستجو در روش های سنتی مانند برچسب و تراکت ها خود داری کنید. اعتبار و رسمیت مراکز خدماتی باید در دسترس باشد، برای همین امر در دنیای اینترنت در چند ثانیه به این امر دست بیابید.

روش های استاندارد برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

استفاده از فنر و پمپ تراکم هوا از رایج ترین ابزار های رفع گرفتگی شرکت های خدمات این حوزه می باشند و از پارامتر های اصلی در تعیین قیمت ها هستند.هر کدام یک از این ابزار ها براساس دانش فنی سرویسکار در شرایط خاص خود به کار گرفته می شوند.

دانش فنی  و تعهد اخلاقی فنی کاران شرکت ها در کنار استفاده از تجهیزات روز دنیا حائز اهمیت است. بنابراین در ابتدا تجهیزات به کار رفته جهت رفع گرفتگی ها مورد توجه باید قرار گیرد. استفاده از ابزار مناسب می تواند به رفع صد در صدی گرفتگی ها منجر شود.

برخی از افراد ممکن است برای کاهش هزینه ها از ابزار دستی و غیر استاندارد استفاده کنند. اسیب به لوله ها حتی در کوچکترین حد ممکن یعنی ترک می تواند صدمات زیادی به ساختمان وارد کند. بنابراین نسبت به تجهیزات استفاده شده باید حساسیت نشان داد.

تجربه و مهارت سرویسکار در کنار اعتبار

یکی از مهمترین پارامترهایی که باید بدان دقت کنید، اعتبار و رسمیت سرویسکار است. این اعتبار باید از سوی یک شرکت مجاز و فنی در دسترس باشد. بنابراین به سراغ افرادی باید رفت که تحت نظر شرکت های معتبر در حال فعالیت هستند و سوابق انها در دسترس است.

همچنین باید بدانید که داشتن ابزار مخصوص این حوزه دلیلی بر مهارت و تخصص سرویسکار نیست. مهارت اجرایی و تجربه بیش از هر چیزی مهم است تا بتوان نتیجه ایده ال یعنی رفع گرفتگی بدون اسیب به لوله ها رسید.

بسیار پیش می اید که به دلیل استفاده از روش های نادرست به لوله های فاضلاب اسیب برسد. ترک در لوله ها و شکستگی لوله های قدیمی اتفاق ناگواری است که به تعویض کل شبکه لوله کشی منجر خواهد شد. 

اشنایی به انواع لوله کشی فاضلاب و نکات مربوط به انها از الزاماتی است که باید مراکز ارائه دهنده خدمات انها را تضمین کنند. اموزش نیروهای معتبر ماهر توسط شرکت های مطمئن لوله بازکنی و معتبر صورت می گیرد تا رضایت مشتریان خود را بالا ببرند.

گرفتگی لوله فاضلاب ایرادی نیست که تحمل ان برای هر کسی ممکن باشد، اما با صرف کمی زمان و حوصله یک شرکت مطمئن را پیدا کنید.

مقالات مرتبط :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *