قدمت شکل گیری خدمات لوله بازکنی پیروزی به صورت شبانه روزی توسط تیم خدماتی یاسان به اویل دهه هشتاد باز می گردد و رفع گرفتگی لوله فاضلاب در سریع ترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

لوله بازکنی ارزان در پیروزی مزیت تبلیغاتی است که شرکت های غیر مجاز برای فریب مشتریان از ان استفاده می کنند جالب است بدانید که قیمت لوله بازکنی یکسان و ثابت می باشد.

استفاده از تراکت و برچسب هایی که روی دیوار های ساختمان ها چسبانده می شوند روش نادرست دیگری برای بازاریابی است. این ترفند توسط شرکت های غیرمجاز برای به دست گرفتن بازار پیروزی استفاده می شود. مزیتی که تیم یاسان را از سایر رقبا ممتاز می کند این است که هیچ گونه تبلیغات کاغذی مخرب در سطح محله های تهران ندارد.

به کار گیری افراد مجرب با دانش فنی کامل در زمینه ی رفع گرفتگی ها، افزایش میزان رضایت مشتریان در پیروزی را به همراه داشته است.

لوله بازکنی در پیروزی

 

لوله بازکنی پیروزی به صورت تخصصی انجام می گیرد به این صورت که سرویسکار پس از حضور در محل شدت و نوع گرفتگی را ارزیابی کرده و مناسب ترین دستگاه را برای رفع گرفتگی انتخاب می کند. پمپ تراکم هوا و دستگاه فنر از ابزارهای  پرکاربرد برای رفع گرفتگی می باشند که بسته به نوع و شدت گرفتگی توسط لوله بازکن انتخاب می شوند.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل بسیار مهم و حیاتی است. بسیار پیش می اید که مشتریان با گرفتگی های جزئی و دوره ای روبه رو هستند. این می تواند ریشه در عدم رفع مناسب گرفتگی ها داشته باشد.

برای ارائه خدمات تنها داشتن ابزار کافی نیست، بلکه مهارت و تجربه بالایی را طلب می کند. برای اینکه بتوان نوع گرفتگی را تشخیص داد و فنر را در راستای برخورد با انها به کار برد، بسیار مهم و حیاتی است. 

لوله بازکنی پیروزی

عوامل موثر بر لوله بازکنی در پیروزی

پیروزی نام محله ای در شرق تهران و  منطقه ی 13 شهرداری تهران می باشد.عبور اتوبان امام علی از وسط محله ی پیروزی ان را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده است. ارائه خدمات لوله بازکن فوری در پیروزی به دلیل موقعیت جغرافیایی و دو بخشی بودن تنها با به کار گیری افراد ماهر بومی و اشنا به موقعیت محله یاسان امکان پذیر شده است.

از دسترسی های مهم محلی که سرعت حضور سرویسکار سریعتر می کنند می توانیم به اتوبان امام علی ،اتوبان بسیج و خیابان اصلی پیروزی اشاره کنیم. اشنایی سرویسکاران به محله و دسترسی ها می تواند پروسه را تسریع بخشد. بنابراین به سراغ مراکز خدماتی محلی بروید.

قیمت و هزینه در این خدمات بسیار مهم و حیاتی است. برای بررسی و اعلام هزینه ها نیاز به حضور در محل و انجام تست های مهم و اولیه دارد. بنابراین فریب قیمت های ارزان و کم را نخورید. رفع گرفتگی و بوی بد فاضلاب نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد.

بهترین روش جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از دستگاه فنر است. لوله بازکن پیروزی بیشتر با این دستگاه ها رایج می باشد و کلیه سرویسکاران از ان استفاده می کنند و می توان به انواع گرفتگی ها در انواع سخت و سیمانی نیز پایان داد.

لوله بازکن در پیروزی

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در محله پیروزی تهران

استفاده از سیستم لوله کشی فاضلاب یک راه حل مناسب و بهداشتی جهت دفع فاضلاب ساختمان ها است. از گذشته تاکنون روش های مختلفی جهت انجام این کار صورت گرفته است که بهینه و مناسب ترین روش استفاه از لوله کشی می باشد.

اما گرفتگی لوله های فاضلاب ایرادی است که می تواند شما را در هر لحظه از شبانه روز درگیر خود نماید. البته این بستگی به استاندارد بودن شبکه فاضلاب و نحوه استفاده شما دارد. ورود اشیا و مواد ریز به درون لوله ها می تواند گرفتگی را ایجاد کند. 

مو و چرک اب در طولانی مدت می تواند مسیر عبور فاضلاب را سد نماید. زانویی لوله ها و تغییر مسیرها محل مناسبی برای ایجاد گرفتگی ها می باشد. برای پاک کردن مسیر باید از فنر استفاده شود تا به تمام بخش های لوله ها دسترسی پیدا کرد.

ورود مواد و دانه های ریز همانند ماسه و شن می تواند گرفتگی ایجاد نماید. گرفتگی لوله های فاضلاب حیاط، پشت بام و پارکینگ ها از نوع سخت رخ می دهد. رفع ایرادات فاضلاب این بخش از ساختمان ها بسیار سخت و حیاتی است.

ابزار کاربردی برای لوله بازکنی خیابان پیروزی 

تا اینجای کار با خدمات لوله بازکن پیروزی و عوامل ایجاد گرفتگی ها اشنا شدید. مهمترین بخش در هر کسب و کاری ابزار استفاده شده است. برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب دستگاه فنر و پمپ تراکم هوا استفاده می شود.

این دو ابزار بر اساس قوانین فیزیک کار می کنند و می توان از انها برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده کرد. استفاده از این ابزار به جای محلول های شیمیایی بسیار بهتر است و به طور مستقیم با گرفتگی ها مقابله می کنند.

فنر پس از عبور از مخزن دستگاه وارد شبکه های فاضلاب می شود. نیروی موتور دستگاه توسط سه نظام ها به فنر منتقل می شود. چرخش و ارتعاش فنر درون لوله ها برای از بین بردن هر نوع گرفتگی مناسب است.

فنر مو و چربی را به درون خود می کشد و مواد جامد یا رسوبات را متلاشی می کند. این بهترین عملکردی است که می توانیم از یک ابزار برای رفع انسداد داشته باشیم. به همی دلیل است که این ابزار برای رفع گرفتگی ها بیشترین استفاده را دارد.

ورود فشار متراکم شده درون مخرن پمپ می تواند فاضلاب را با فشار بالا به جلو براند. پمپ تراکم هوا نیز برای رفع گرفتگی ها کاربرد دارد و بنا به شرایط و ایزوله کردن لوله ها از ان استفاده می شود.

مطالب مرتبط :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *